דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים לקהל הרוסי בארץ 

מאת    [ 07/02/2013 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 2199 פעמים ]

בישראל חיה קהילה מאוד גדולה של דוברי רוסית. הם מבצעים חיפושים ברשת בשפה הרוסית, משתמשים במנועי חיפוש רוסיים, רוכשים מוצרים ושירותים באתרים בשפה הרוסית ופועלים לשימור התרבות. קידום אתרים לקהל הרוסי בארץ מתבסס על ידיעת השפה, הכרת המנהגים, שימוש בסלנג מקומי וזיהוי הצרכים של הקהילה. ללא יידע עשיר בשפה הרוסית והיכרות עם הקהילה קשה יהיה להשיג תוצאות. מקדמי אתרים שעוסקים בקידום אתרים לקהל יעד רוסי מגיעים בעצמם מתוך התרבות ומהווים חלק בלתי נפרד מקהל היעד.

אתרי הכרויות לקהל הרוסי

בני הקהילה הרוסית שמחפשים לעצמם בן זוג או בת זוג דוברי רוסית יוכלו לעשות זאת באמצעות אתרי הכרויות מיוחדים. התוכן באתרים כתוב בשפה הרוסית ומופנה אל קהל יעד רוסי. ההרשמה לאתר מתבצעת ברוסית במטרה לבנות קהילת היכרויות שמורכבת מיוצאי רוסיה וצאצאיהם. אתרי הכרויות נוספים ורשתות חברתיות שפונות אל הקהל הרוסי אפשר גם כן למצוא בישראל. הקהילה הרוסית הגדולה שחייה בישראל טומנת בחובה פוטנציאל שיווקי. קידום אתרים לקהל הרוסי בארץ יוכל להביא רווחים. בעלי אתרים שמבקשים ליהנות מנתח השוק הזה ממהרים לשלב באתר שלהם גם תכנים בשפה האנגלית.

אתרי חדשות לקהל הרוסי

בקרב בני הקהילה המבוגרים, השימוש באתרי חדשות בשפה הרוסית מאוד נפוץ. הקריאה בעברית קשה בעבורם. הם מעדיפים להתעדכן בחדשות בשפת האם שלהם ולקבל גם עדכוני חדשות תכופים על המתרחש ברוסיה ושאר המדינות באזור. האתרים מתעדכנים 24 שעות ביממה ומפרסמים מידע אודות אירועים חדשותיים בישראל ובעולם כולו. החשיפה הרבה לה זוכים האתרים הללו מעודדת הצבת מודעות פרסום ושימוש בטכניקות קידום אתרים לקהל הרוסי בארץ. בעלי האתרים שמחים לשלב פרסומות בפורטל החדשות מתוך מטרה לחשוף את קהל הגולשים לתכנים. חשוב לציין כי הפרסומות נכתבות גם כן בשפה הרוסית.

קידום אתרים ביאנדקס

החיפושים ברשת האינטרנט ברוסיה אינם מתבססים על שימוש במנוע החיפוש של גוגל בלבד. כ-60% מהגולשים ברוסיה משתמשים דרך קבע במנוע החיפוש יאנדקס. משמעות הדבר היא עשרות מיליוני חיפושים שמתבצעים בכל יום במנוע חיפוש בעל סף תחרותיות נמוך. יזמים רבים מישראל ומכל רחבי העולם כבר החלו פועלים לקידום אתרים ברוסיה ופנייה אל קהל היעד. מעטות הן המדינות בהן ניתן לקדם אתרים שלא על פי ההנחיות של חברת גוגל.

קידום אתרים לקהל הרוסי בארץ לא ניתן לבסס על מנוע Yandex בלבד אך כדאי יהיה לשלב את הגרסה הרוסית של האתר במנוע החיפוש. בכדי לעשות זאת יש לשכור מקדם אתרים שמכיר את מנוע החיפוש ויודע כיצד לרשום אליו אתרים ולקדם אותם. חשוב לציין כי טכניקות קידום אתרים עליהן מבססים את כל פעילויות הקידום במנועי החיפוש של גוגל לא מביאות תוצאות דומות במנוע יאנדקס. הכרות עם מנוע החיפוש וטכניקות הרישום, האופטימיזציה והקידום חיונית להשגת דירוג גבוה ומיקום טוב בתוצאות החיפוש. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב